dagens träning

Jag sitter just nu och myser i min fåtölj, varm i magen efter 2 tekoppar och ser på ett avsnitt Men behaving badly. Jag är riktigt skönt slut i kroppen efter dagens bodycombat-pass. Det var riktigt roligt idag, fullt hus! Så kul när man får prata med deltagarna efteråt och de tycker att det har varit roligt.
Jag märker att jag var betydligt säkrare på koreografin idag än tidigare, men föll ur lite på vissa ställen. Men förhoppningsvis var det inte många andra än jag som märkte det. Vi jobbade hårt idag hursomhelst, det kommer att kännas ordentligt i kroppen imorgon känner jag på mig.

Inte för att jag inte lider av träningsvärk redan. Mitt styrketräningspass i lördags har jag fått betala för. Jag kunde knappt gå i trappor idag pga träningsvärken i främre lårmusklerna. Skönt det också på sätt och vis., det var lämge sen jag hade den känslan.



...
Det blev ingen bloggning igår för vi var utan internet av någon anlecdning... men det är nyttigt att ha en internetfri dag emellanåt. Jag fick bland annat rensat garderoben som jag lovade och rensat badrumshyllan. Tror inte att jag skulle ha gjort det om jag hade bloggmöjligheter tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar