And the award goes to...

Jag fick en utmärkelse av Liza, med en sån fin motivering så jag vet inte vad. Jag kommer att leva länge på den kan jag säga. Tack Liza!!

Alldeles strax ska jag skicka utmärkelsen vidare, men först:

Så här gör man:
1. Kopiera awarden på er blogg!
2. Länka till personen som gett dig awarden!
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till!
5. Länka till deras bloggar!
6. Lägg en kommentar i deras blogg att du har gett dem denna award!



7 "intressanta" fakta om mig själv:


1. Gjorde mycket fuffens när jag var liten, lågstadieåldern. Många saker kommer jag att ta med mig i graven. Vissa saker kan jag rodna över ännu och fundera... herreguuud!

2. Jag har aldrig haft en ätstörning. Inte ens en eftermiddag.

3. Jag har alltid älskat sallad. Redan när jag var liten älskade jag sallad. När vi var på restaurang och åt så tog jag flera portioner sallad före maten om man fick.

4. Ser mig själv som ganska lat. Fast sen när jag börjar räkna upp vad allt jag gör så kommer jag på att jag nog är ganska aktiv iaf och ser istället de gånger jag är lat som att jag är bra på att ta det lugnt istället.

5. Jag har en gång i mitt liv faktiskt varit livrädd. På Sakis Rouvas julkonsert i Thessaloniki 2005. Att stå mitt i en okontrollerbar folkmassa som då var vill jag aldrig mera uppleva.

6. Saknar forfarande min katt Pelina som jag hade i 13 år. Jag grät när hon levde för att jag visste att hon skulle dö före mig, jag grät när hon blev sjuk, jag grät när hon dog och jag kan gråta ännu ibland när jag tänker på henne.

7. För nåt år sen hade jag problem med att jag hade "stenar" i en spottkörtel under tungan, vilket resulterade i att jag hade uppsvälld och sjuk haka på höger sida om halsen. Efter en vecka eller så fick jag ut stenarna, men spottkörteln blev aldrig sig själv igen utan ibland så stockas det upp och om jag trycker på från undersidan av hakan så kan jag få en stor stråle saliv att spruta. Ett litet roligt partytrick jag brukar underhålla mig själv med framför badrumsspegeln.


JAG VILL DELA UT 7 BLOGGAWARDS TILL:

1. Sandra: för att hon är en av de få jag antagligen skulle kunna skratta ihjäl mig med i vilken situation som helst. Hirvlax-humor forever! Dessutom väldigt tuff! Sandra, the one and only!

2. Maja: för att hon kan skriva så fina texter med ett sånt engagemang. Och för att hon är världens sötaste och raraste Maja!

3: Rita: Upphovsmakaren till paranoidskovi. Rita är vacker som en dag, en ärlig själ som verkligen säger vad hon tycker. Ambitiös och helt galen! Dessutom mamma till världens coolaste yrväder till powergirl!

4. Jill: För det stöd hon ger mig i mina skoköp!

5. Nanó: klok tjej med större öga för stil än många andra. Är alltid en bra bloggare! dessutom har hon en walkincloset to die for!

6. Linus: för att han alltid skriver självklara inlägg om jämställdhet och orättvisor. Han tänker lite längre och får ord på sånt som jag kanske känner eller åtminstone vill känna. För att alla hans inlägg är läsvärda. Alla borde läsa Linus blogg.

7. Lica C: Räddningen när man kommit till slutet på alla modebloggar. Lisa skriver med en härlig ironi och har en skön självdistans på samma gång som hon levererar färska modenyheter dagligen.


Det finns hur många som helst jag vill ge blogawards till. Som tur har många av de jag vill ge åt fått sina utmärkelser redan. Tur!

5 kommentarer:

  1. Thank you very much. Jag puffar gärna på andra med skoinköp, nästan lika roligt och snällare för kontot.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tröja Liza har...

    SvaraRadera
  3. Tack sötnosen!! Skönt att höra att du tycker om vad jag skriver även om jag är lite hård ibland... Du är så härlig! <3

    SvaraRadera
  4. ..och tack för tipset om Linus blogg, den verkar väldigt bra!

    SvaraRadera