idag:halvkoma

Jag jobbar från soffan idag. Vaknade, eller jag vet inte om jag vaknade.. kanske bara steg upp, elvatiden och det enda jag åstadkommit idag är att jag gjort julklappar av allt jag köpte i stockholm igår. Jättefina paket har jag gjort. Tycker jag åtminstone.
Jag och Sandra gjorde en proffsig shoppingdag i stockholm igår. Inte smartaste dagen att göra det på, med tanke på att det var sista lördagen före julafton. Vi var mentalt beredda så det flöt på bra, vi blev bara lite irriterade när vi stod i kassakön på Åhléns när en enda sömning tonåring stod i kassan.
När vi åkte hem så stormade det lite och orutinerade jag blev sjösjuk och fick springa till toan och dekorera toalettstolen med äggochtomatsmörgåsen jag ätit på Åhlens några timmar tidigare. Aldrig mer en sådan smörgås gissar jag...
Sen kom jag hem och somnade på vardagsrumsgolvet framför "Stardust"-filmen.
Fin dag!

Den här dagen är mer än parentes. Har inte ens ätit lunch ännu. Tur att jag är vuxen och får fira min söndag som jag vill.

Inte länge kvar nu. Tills julafton!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar