man är som man är // handväskdrama!

bilden ovan hittade jag i kameran just. :) Liini dokumenterade en liten dramatisk händelse i helgen. JAG tyckte åtminstone att det var dramatiskt... Liini sympati-dramatiserade också med mig men karlarna i sällskapet suckade bara (och de suckade många gånger!).

Jag hade köpt ett par örhängen på viking-båten och visste att jag hade lagt dem i handväskan. När jag sen skulle ta fram dom på lördagkväll så hittade jag ju inte den lilla papperspåsen som örhängena låg i. På bilden ser vi lite av mitt handväskskräp. :P

... jag hade förstås flyttat över påsen med örhängen till en annan handväska tidigare på dagen... men det märkte jag först efter att vi sökt igenom den första handväskan 3 gånger.

okej. väldigt onödigt inlägg. But it's my blog and I do whatever I want!

1 kommentar: