Rihanna och Amy

Det spelas ur mina högtalare just nu. Men inte länge till. Jag ska just gå och lägga mig med Stieg. ;)

Amys skiva är ju super förstås. Jag har inte ännu bestämt vad jag tycker om Rihannas. Men jag tror att det kommer att få relativt höga poäng.
Futoukai hade möte på Chili lime idag. När Chili Lime menar starkt kryddad då menar de det verkligen också, fick jag och Johnny lära oss. Dagens bästa. Jag har redan renskrivit protokollet från kvällens möte. Det trodde ni inte va??
Sen berättade Johnny stolt att han myntat ett "nytt" uttryck på närpesiska. "Kak åp Kak", kan översättas direkt till svenskans tårta på tårta. Tydligen had han varit i kontakt mer några närpeser som påstod att man inte säger så. Jag tycker det är helt logiskt. Men jag är ju inte närpes heller.
Bilder: Rihanna och Amy..smakfulla damer båda två. En lite mer nykter än den andra dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar