Just nu

Just nu chattar jag med Vesela i Bulgarien, samtidigt som jag funderar ifall Peijo hittade min telefon som jag glömde på jobbet och om han hittade den, kommer han här via med den eller vad händer?
Samtidigt så undrar jag vem som bar in en julgran i min hall i lördags? för hela hallgolvet är täckt med barr. Vete gudarna hur de har kommit sig upp i min lägenhet...? men man kan inte förstå allt här i världen har jag kommit fram till. Hursomhelst så äter min dammsugare upp dom snart.
Jag sitter på golvet för tillfället och filoferar, mitt bord är upptaget med annat nämligen, det ska dock bli ändring på det snart.
Luis Vuitton ska öppna i helsingfors upplyste Jami om idag och hoppades på att jag skulle trilla av stolen av glädje. Tyvärr gjorde jag honom besviken. Jag har för liten plånbok för att ens tänka i de tankarna... en nyckelring från LV kostar ju fasiken en halv månadslön. Nästan. Däremot tycker jag att det är bra att Helsingfors får en Luis Vuitton-affär. En storstad som räknas ska ha en sån affär anser jag. Status.
Hmm. Jag tror jag kan sluta vänta på Peijo nu. Vetja han hör av sig på msn sen ifall han tog hand om den...
En förkylning har jag dragit på mig också. Just typiskt när man har laddat upp för en het träningssäsong + att vi ska ha träningsläger med Fabbo i Nkby i helgen. Jag har heller inte kommit fram till hur allvarlig min förkylning är.. för den har iaf inte blivit värre sen igår. Innebär det att det lämnar på lite snuva och nysningar i flera veckor framöver eller kan jag ännu invänta feber och annat jävulskap? vem vet vem vet...
Nu är jag hungrig också och jag kom just på att jag har en tonfiskichili-sås kvar från igår som jag kan värma upp! Nog för att jag åt tonfisk i chili två gånger igår, men vad kan man. Det är ju gott! Tips tips.

Det var en liten uppdatering över vad som rör sig i mitt huvud nu just...som jag känner att jag vill dela med mig av alltså. ;)

2 kommentarer:

  1. LV till Helsingfors? Häftigt! Inte för att jag heller har tillräckligt med fyrk för det.
    Skickar några adresser du kunde vara intresserad av:
    www.shopbop.com
    www.eluxury.com www.couture.zappos.com/
    www.yoox.com
    www.bluefly.com

    Dessutom är det alltid roligt att läsa www.perezhilton.com och att kolla in www.manolo.se.

    ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. jaha, o vad håller dit bord på med då?

    SvaraRadera