Det är dags.


Det är dags att uppmärksamma en vacker karl här på bloggen nu. Jag känner att det är en stund sen och nu känner jag att jag måste berätta vad jag tycker om mannen på bilden. Gerard Way. Han är hövo-sångarn i My Chemical Romance. Fniss. Nånä, skämt och sido. Jag tycker han är riktigt duktig typ. Han har verkligen utstrålning och inlevelse så det räcker åt flera.
Kolla videon här under.. Videon till låten "I don't love you". När jag såg denhär videon första gången så blev jag helt... ja, jag lämnade att se på hans ansikte. Han ser så sorgsen ut och han lever sig så in i texten att det inte går att slita ögonen från rutan. Han har en sån vacker mun. Låter dumt.. men det är det enda jag kan säga när jag ser den här videon. Vacker mun... (jaa.. och ögonen då förstås ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar