lyckliga måndagen
















































Det här är väl vad man kan kalla en mer lyckad måndagkväll (obs - inga höga krav här). Jag har dammsugit två rum och kört ett cirketräningspass i vardagsrummet, samt busat med Minni.  Allt som gör att jag kan känna mig tillfreds med livet.

Just nu är Minni inte så bra gymsällskap för hon vill ha leksällskap konstant - då löser jag det med att hoppas att Teletubbies på youtube underhåller en liten stund samtidigt som jag tränar i vardagsrummet istället. Det går sådär för hon tycker ju det ser vansinnigt roligt ut när jag hoppar på där bredvid. Det kan jag ju inte vara sur på eftersom brottning på yogamattan är alla gånger bättre än att kolla youtube.

Jag hann ändå köra ett varv med Linus Johanssons 8 Minute Calisthenics app och sen dryga 10 minutern av 20 sidohopp, 12 armpressar, 12 prisoners getup, 10 split jumps och en till övning som jag faktiskt inte kommer på nåt fiffigt namn på (stå i planka och lyft vänster ben och höger arm,upprepa andra sidan.)
Ja, sen försökte jag mig på att stå på händer också. Det går sådär.

Ja, det var det. Det blir väl nån stretchning ännu ikväll också.

Dagen bonus är att jag varit på ytterst gott humör idag. Gått på nåt sorts lyckorus hela dagen. På en sketen måndag - tänk det!  Oklart varför - livet leker väl bara! :)


...på väg ner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar