Mia Tyler

Jag känner att jag behöver lite balans efter att ha läst lite modebloggar och sett bilder på en massa skinny ass bitches. Vi behöver vila ögonen på lite kött och ben emellanåt. Låt mig presentera Mia Tyler, som inte bara är grym för att hon är hon utan också för att hennes farsa heter Steven "jag har tydligen hoppat av Aerosmith för att göra solokarriär men eftersom Jenny bara har aftonbladet-klick som källa så tror hon inte riktigt på det ännu" Tyler till farsa!

"I like nudity - I love it. I like my lips, I like my boobs. And my boyfriend likes my ass"







6 kommentarer:

  1. Jenny, du ska glömma dom där skinny ass bitcharna!

    99.9% av alla heterosexuella män gillar lite "kött", för att använda dina egna ord. Det finns inget sexigt med det trådsmala idealet och det är helt sjukt.

    Så chilla! :)

    Liv är grymm! Och jo, jag läste oxo att hennes farsa Steven skulle lämna/hade blivit utbytt från Aerosmith.

    Näfyfan, nu måste jag sluta att sitta här och svamal och söka mig mot Iso W.

    SvaraRadera
  2. ...nu märkte jag att hon heter Mia. Har han inte en dotter som heter Liv oxo?!

    SvaraRadera
  3. Jo, jag har nog umgåtts med så många män (som vänner mest då alltså) så jag vet att de vill ha kött och ben.
    Jag är nog lugn, men det verkar som att många inte är.. så jag tänkte ge mitt bidrag till det hela.

    Jo, det är inte Liv, utan hennes syster som jobbar som mullig modell bl.a.
    Men Liv är också grym! (vem skulle inte vara det med steven som farsa)

    SvaraRadera
  4. har kollat runt lite mer kællor och det verkar nog stæmma...oooh hur ska detta sluta!?

    SvaraRadera
  5. Man ser ju nog att hon likanr Liv...jag gör det i alla fall, på den nästsista bilden!

    SvaraRadera