den här veckan. Härligheter och ryggont

Tjena! Hälsningar från bebisbubblan!

Jag har under flera veckor pysslat på ett långt inlägg om min förlossning. Den behöver skrivas ner och jag är nästan klar. Så kika in imorgon om ni är intresserade. Inga blodiga detaljer utlovas.

Annars då undrar du?
Den här veckan började som en dröm. Lillfröken var på sitt bästa humör även de tidpunkter hon annars brukar vara lite billigare. Åland var på sitt föraste och bjöd på vitsippor och solsken. Jag gick långa promenader med trevliga människor och fåglarna sjöng och delfinerna hoppade osv.

Igår var också en bra dag på sina håll. Jag började morgonen med spontanbesök av Tessi och kort därefter kom Nassfafa med morotskaka som vi festade loss på. Mellan dom två besöken så passade min rygg på att stelna till. Jag gissar på kombination av ökad längd på promenader samt dålig teknik på bebislyft är skulden till det hela. Min kropp är ett krigsvrak! Jag var nära lipen många gånger igårkväll, men vad kan man. Inte så att lillfröken tar hänsyn till min rygg. Nu blev det inte så dåligt att jag inte kan röra mig. Det gör bara ont. Jag har ett voltarenplåster på ryggen och har tagit smärtstillande så jag kan hålla igång och förhoppningsvis mjukas ryggen upp snabbt.
Positivt sett blev jag ännu mer motiverad att börja styrketräna. Jag börjar vara redo för den där smidiga, lättrörliga och friska kroppen nu. Den bästa kroppen!

Nu vaknar min gullsnutta! Här lite bilder från veckan:

Puss å kram!

Kusin Moa var på besök i helgen och hon skötte och gungade bäääbisen när hon fick tillfälle.



Sova med ett pekfinger på kinden kan man göra om man vill.

Glad tös är vad vi har! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar