New York






Ja, det är dags igen! Vi har bokat och om prick två veckor bär det av! Dags att fylla på taggen "New York". Mot en av mina favoritstäder New York. Jaa!! Äntligen! har inte rest längre än till Österbotten sen jag var till NY sist 2012 - det är ungefär 100 år sen om jag räknar lite snabbt.

Den här gången blir det också mera taekwondo-inspirerat. Inte bara Kim som ska hälsa på Mariehamns taekwondoklubbs stormästare Richard Chun utan även jag och Jane (som också ska med) ska få träffa och träna för honom. Nervigt värre!

Bilderna är tagna från förra gången vi var dit. Ungefär samma tid - i början på Maj. Minns att det var svinkallt mellan varven så med tanke på att de har haft mer snö än vi den här vintern så ska varmare kläder med den här gången.

Nån som har nåt häftigt New York-tips? Nån bra restaurang, nån cool utställning jag inte får missa, nån butik med jättefina saker som kostar nästan gratis? Det är bara at go wild i kommentarsfältet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar