#selfie






En oduschad selfie i spegeln efter en helt ok torsdag. Torsdagkvällar är min Bodycombat-tid och jag skulle säga att vi hade riktigt trevligt ikväll. Jag blandade friskt med låtar från äldre releaser. Bland annat låt två från release 41. Det var länge sen. Det är otroligt vad endorfinstinn man blir av Bodycombat - känner mig alltid lite förfriskad efteråt, ni vet sådär salongsberusad när munnen går i ett och livet bara är på topp.
 Sen när jag kom hem så var fina Karro här och vi tittade på Monster's university på hemmabion och drack god smoothie och åt popcorn poppade i olivolja med citronsmak. Det sista var Kims lilla verk - är inte säker på om jag rekommenderar den kombon. Eller jo, det är jag. Jag rekommenderar inte. Men det var ätbart. Inte som det där experimentet med saarioinen-snittar med tandpetare i mintsmak.

Däremot rekommenderar jag Monster's university. Utmärkt gullig Pixar-film. Jag rekommenderar också träningsstrumpor från Gococo. Det går t.om att kombinera två olika sorter som ni ser. När man inte hittar andra strumpan alltså.

En dag kvar tills jag får åka till Stockholm och kramas med familjen. Som råkar vara där då. Jaa!

Nu är det dusch-och läggdags för den här fröken. Imorgonbitti ska jag och Jane mötas upp för 45 minuters taekwondoträning. Ny fredagsrutin som startar imorgon kl 07.00. Det här kan ha något att göra med våra spända bältesprovsnerver. Kan ha.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar