När livet kommer emellan

...är det bra att träning är stor del av livet! Renoveringen är lite i stressigt skede eftersom vi har saker på utsidan som vi vill ha klart innan vintern och det här vädret hjälper inte till ALLS! Tvärtom faktiskt. Jag och Kim kämpade i regnet hela tisdagkväll med ett draneringsdike - man känner sig väldigt hardcore när man står där och regnet rinner längs kinden och handskarna ser ut som lerpåsar.  Sen ramlar allt ner igen pga regnet. Då är lipen nära...
Så mellan träning och renovering blir det inte mycket tid över nu just. Känns som att tempot ökat med 50% den här veckan.

Det är Super Saturday i Globen helgen! Ska bli SÅ kul - men jag har inte allt hunnit reflektera över det den här veckan och det stressar mig lite.  Kommer att åka iväg imorgon och jag har knappt packat. Blir väl en snabbpackning imorgon bitti gissar jag. Har bodycombat ikväll (blir finfin uppvärmning inför helgen) och sen ska jag på 30-års kalas. Dagen är fullbokad alltså!

Ja, det ska  bli grymt skönt att få miljöombyte. Sova i hotellsäng (jag ska sova jättemycket) och äta hotellfrukost. Ah! Hoppas verkligen att det blir en finfin helg!



Det som gör det här Super Saturday bättre än andra är att både Dan och Rachael ska vara på plats - hittills har de varit varannat år. Se nu till att inte missa Bodycombat på lördag om du ska på Super Saturday! Det är alltid sån sjukt bra stämning! Unleasch!

Bild från Bodycombats facebook-sida.

1 kommentar: