En sorts tisdag

Jag står(!) i köket och bloggar. Har pyjamasen på och ögonen svider för att jag är så trött. Jag kom på att koka ägg så därför är jag inte i säng ännu. Tänkte göra ett litet gott kvällsnack på kokade äggvitor, grynost och cocktailtomater. Det är gott med lite örtsalt på. Mums!

Eftersom vi har nytt schema på gymmet så är mina tisdagar lediga nuförtiden. Det känns riktigt ovant, men skönt att ha tisdagkvällar lediga med tanke på att det är taekwondo söndag och måndagkväll. Jag passade på att ta dagens och kanske veckans gympass efter jobbet. Vilket sen ger mig en skön ledig kväll hemma.

Jag var inte stark idag. Tisdagar är inte mina dagar. Jag snackade med Emelie på gymmet idag att man har den där dagen i veckan som man gillar minst. För många är det måndagar - men de har inte jag nåt emot alls. Däremot tisdagar - vilka tråkdagar det är.

Jag orkade inte upprepa förra veckans bänkpress-vinst på 50 kilo idag. Inte ens nära var det. haha! Jag får väl skärpa mig! Jag tror att mera mat och bättre sömn kan göra susen till nästa vecka.

Inorgonbitti tänkte jag mjukstarta med Bodybalance. Jag har hoppet uppe att det ska bli en skön rutin. Ska ställa in katten på tidig väckning bara.. hehe.

God natt marklars!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar