att klara 4 chins!


Alltså, jag har inte tränat speciellt mycket under min semester pga förkylning. Skulle jag inte ha en hosta skulle jag friskförklara mig. Poledancingen har jag ju gjort eftersom det är en kurs jag betalat för och det inte är så flåsigt - det är flåset som är fienden.
Jag har också lekt i gymmet lite. Bara övat på mina chins. Jag vet i vintras när jag försökte klara av EN så lyckades jag efter en veckan när jag övat lite varje dag.  Jag testar samma taktik nu eftersom jag stannat på 1-2 stycken. I söndags ägnade jag 20 minuter åt att öva och jag klarade nästan 3. Igår testade jag igen och klarade 3½. Vilken skön känsla när de första känns enkla. Nötte på i ungefär 20 minuter med olika grepp och bredd mellan händerna. Idag var jag ner framochtillbaka i gymmet och kunde inte hålla mig från att testa igen - och jag klarade 4 stycken på raken! AH! Härliga tider! Nu var det inte snygga 4 - men jag kom upp! Det tar sig!

Fotot är från igår. Det är ju ingen egentlig chinsstång vi har i taket - men vi fick inte loss den så vi målade och använder den som en sådan. Tyvärr är den för högt upp så man slår huvudet i taket ganska lätt - därför ser jag så kutryggig ut, försöker hålla ner huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar