halsen

Jag gäspade kanske ett par gånger före mitt morgonpass i onsdags. Det händer ju alltså.. undrade bara om jag gäspade ovanligt stort för: aj vad det gjorde ont i käken.  Det visade sig sen en timme efter passet (som var det bästa på hela den här månaden hittills) att det var min hals som hade problem. Fick attack-ont en timme efter passet. Det mesta onda slutade under onsdagen men jag har ännu lite känningar. Som att den som var och städade bort halsontet lämnade lite skräp i hörnen.

Så - jag är duktig flicka och hoppar träningen resten av veckan. För jag vet var min hals har för kapacitet i att göra ont och jag har inte tid att ligga en vecka och gråta i fosterställning.

Men det här suger ju. Att ändå känna sig ganska frisk och sen vänta och se om det är en förkylning eller bara inbillning.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar