tittut!

Igår sa jag  åt min fjantiga förkylning (den som ville - men aldrig blev till nåt) att det får räcka. Ett väldigt klyftigt beslut.  Det var förstås Bodycombat som hände igår. Fantastiskt vad hela livet känns bättre efter ett sånt pass. Bodycombat reder ut det mesta ser ni.
Jag fick mig en slänga träningsvärk också. Det krävs bara två veckors paus tydligen. Rumpan, ryggen och armarna värker idag. Fast armarna kan ha att göra med att jag slipade väggar som ett tok efter passet igår också. Hm.
Nästa vecka siktar jag på morgonträningar igen. Den här veckan blir ganska diffus träningsmässigt. Jag ska jobba inatt och sen i helgen kommer mamma och pappa hit (och kära syster förstås). Det är nåt jag verkligen ser framemot!

Ska försöka slänga upp lite mera bilder på min husblogg också. Följ mig på instagram om ni vill: @jemppari. Ärdärfördemesta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar