Drottningen av Ålands land





Idag kommer Pandora och tar över Ålands land! Jag är redo. Jag har biljetter och ska stå och vråla i publiken idag! Yes!


Igår drog Rockoff igång. Jag och Kim och greven inledde kvällen med att sitta på balkongen och se på alla raggare som körde på och vrålade i stan och sen for vi ut på "en" till Dinos uteservering. Fick pissiga platser och sen doftade det mat från alla ställen (dinos, indigo, nya pizzerian diablo, kotipizza). Jag kunde ju inte koncentrera mig så till sist så fick vi ge oss och så for vi till Diablo på pizza. Tredje gången jag äter deras pizza på en vecka.  Vad kan man? det är ju så gott! (och styrketräningen går ju bra)

Vi gick förbi festivalområdet sen och såg på avstånd när Rebecca & Fiona dj:ade för fullt. Sen via Knorring och sen hem. Det var en fin kväll igår - kan ju hoppas det blir det idag också men just nu ser det inte bra ut.

Vi får besök i helgen från Lahtis. Fina Tero och hans fru. Inte helt klart om de hört "Drottning av Åland" - men hinner väl spela låten för dom några gånger innan vi tar in på Rockoff ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar