Bodycombat-snack

Jag konstaterade att min förkylning var av väldigt fjuttig karaktär och förklarade mig redo att dra pass på gymmet idag. Ibland  brukar ett bodycombatpass vara det som riktigt ger den sista förkylningen en spark i röven! haha. Man svettas ut skiten helt enkelt! Jag hade ju inte haft känningar i halsen sen torsdag så jag tyckte det var ganska ok.

Bra gick det också! Ork-mässigt. Få se om det blir bakslag imorgon. Tror inte det ändå..
Jag var lite nervös före passet faktiskt - som jag alltid blir när jag varit borta en stund. Det handlar om 2 veckor - men kändes ändå som en evighet så jag får på nåt sätt premiärnerver då.  Lite gjorde jag bort mig idag också - men inga farliga tabbar. Irriterande ändå. På fredag instruerar jag pass på nytt! Revanschdags då!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar