Versace-paketet kom

Min beställning från Versace for HM-kollektionen hämtades från posten idag. Jag hade före jag öppnat bestämt att nästan allt skulle skickas tillbaka. (Eftersom jag ska behålla skorna.) Kjolen är helt underbar måste jag säga. Kanske ingen vill ha den och jag kan fynda den på rea sen? Det är lite med gråten i halsen jag skickar tillbaka den faktiskt. Ett halsband var också med och det kom i en jättefin låda. Men att lägga 40 euro i en låda kändes inte som ett smart drag så det får åka tillbaka också. Det som lämnar är däremot en t-shirt från herrkollektionen. För att den är användbar och för att den var billig. Och fin.


Annars så sysslar jag med torrträning nu. Jag sitter och spanar in nya Bodycombatreleasen från dvd:n. Jag blir minst sagt taggad att köra den snart!


...
Så gick det sen: Allt åkte tillbaks. (edit 5.12.2011)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska behålla kjolen. Den passar dig väldigt bra :)

    SvaraRadera
  2. Neej Tomas! Du får inte säga sådär. Du vet inte hur lättpåverkad jag kan vara. :D
    Men jo, den passade nog... *drar en djup suck* Jag ska överväga under helgen - hinner inte returnera paketet före måndag ändå. Farligt farligt..

    SvaraRadera