I'm back! //Uppesittarkvällen

Hej marklars!

Jag hoppas ni har klarat av att ha en fin jul utan mina uppdateringar i bloggen. Ingen har gråtit? Bra.
Det kändes väldigt oviktigt att skriva blogg i helgen när jag umgåtts allt vad jag kan med min kära familj.
Julen har gått precis som vanligt. Ingen ändring i programmet så jag är nöjd. Fick fina julklappar och hann träffa många fina vänner trots jag var hemma så kort tid. Massor av kärlek!

Eftersom jag har haft en väldigt kort natt så ska jag gå och lägga mig snart - men jag tänkte bjuda på lite bilder från paranoid-uppesittarkvällen som helt enligt tradition ägde rum kvällen före julafton. Så sköna tjejer! Snyggast och bäst förstås! Tack Sara för värdskapet och tack till Heidi för julklappen och tack till alla andra för att ni är så härliga!




Jag har mer att berätta sen.

Hur är det med er då? Fått nå fina julklappar? Vilken var bäst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar