Well helloo

Vi körde på vitt idag. Jag klädde på mig före frukosten idag så Kim hade väldigt roligt åt mig när jag mittiallt tog av mig tröjan och lade på mig nåt helt annat. En ätas-tröja alltså. Att ta chansen att inte få en blåbärsfläck på en vit tröja är lite väl tuff gambling på måndagmorgon.

What else då? 8 spel på wordfeud på gång och Terminator 3 inplanerat som underhållning ikväll. Så sköööönt med en måndagkväll ledig. Herremintid. Jag ska njuta till fullo.

Den här veckans utmaning är att ha så lite träning som möjligt - men ändå ska vi ha in ett deluxe-pass Bodycombat med Kicki på onsdag och ett kettlebellspass imorgon. Men det ska nog gå fint. Jag tänker hoppa morgonträningen den här veckan så att min förkylning (som inte riktigt vill bli till nåt - men är ändå bakom hörnet och hotar) inte får alltför mycket bränsle.

Trist förresten att ta det lugnt träningsmässigt. Sara har i sin träningsblogg lagt upp ett riktigt pumparumpa-program som jag är sugen på att köra. Men ni andra kan ju ta itu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar