total förnedring

Nej. Jag klarade det inte.

3 kommentarer:

  1. När jag var nybliven tonåring köpte jag en bok om yoga där den ställningen fanns. Då funderade jag hur det ens är möjligt. Jag tror man måste ta den steg för steg, som med alla andra yoga-positioner. Hur försökte du ta dig till den positionen? I min bok är det ganska bra guide, men jag är ändå alldeles för svag för att klara det.

    SvaraRadera
  2. Man ska aldrig underskatta järnladies och tur är väl det!? Det visar bara att vi kan nå uppåt lååångt efter 30 åren.

    SvaraRadera
  3. Jo, jag hade nog inte på riktigt trott att jag skulle klara av den sådär bara. Men bra att veta.
    Jag har med yoga i min pensionsplan. Sådär ska jag också bli!

    Ja, är det inte skönt att veta att man har mycket att klara av ännu. Åldern är inget hinder!
    Jag ska också bli en järnlady!

    SvaraRadera