BODYCOMBAT™ 50 tracklist

Den är här! BODYCOMBAT 50 tracklist:



1a. More (B&W Edit) – Spice Club

1b. Rolling In The Deep (Technoposse Remix) – Fizzy Deejay

2. Frozen – Big Fiesta

3. What’s Up? (Dougal & Gammer Hardcore Mix) – DJ Destiny

4. Let It Die – Kartsy Wolfbain

5. Nessaja (Breeze Remix) – Scooter

6. Gimmie Dat – Ciara

7. Eye Of The Tiger – Uprising

8. You’re The Feeling (Exclusive HN Mix) – Heaven 7 vs Al Storm

9. Pause – Pitbull

10. ISHFWILF – Disturbed


 De jag gillar efter första lyssningen är What's up. En av mina all time favorite-låtar. Sen är jag spänd på hur Ozzy-låten mixas upp och koregraferas. Scooter funkar alltid. Sen har vi ju the eye of the tiger. Undrar hur den låter, har inte hittat den versionen de har i programmet.
Madonnas Frozen lär bli intressant.  Undras om det är en capoeira-låt?
Låt 8 har bra slagtakt. Bra tempo! Så jag förväntar mig en grym finallåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar