Veckans träning. Slutsaldo

Måndag: Bodycombat.
Tisdag: kettlebells (instruerar) och taekwondo
Onsdag: Styrketräning före jobb.
Torsdag: -
Fredag: CXWORX som morgonpass och Bodycombat efter jobbet (intruerar)
Lördag: -
Söndag: (Taekwondo.)

Så, där har vi veckans träning. Kvällen taekwondoträning inom parentes för att jag var inte så delaktig i själva träningen. Var där, men fotograferade lite och assisterade Kim lite. Inget jag blev svettig av - men vi hade mycket diskussioner kring självförsvar så jag lärde mig nåt antagligen.
Jag kollar vad Pia och Philip sysslar med. Coneheadfrisyren (jag har då alltså)  kan jag inte förklara nånstans.
...


Har haft en otrevlig spänning i högra delen av nacken också. Den dök upp igår på eftermiddagen och visade sig igen ikväll. Men massage och icepower hjälper kanske?



ps. Jag hade jättetrevligt i Stockholm igår. Fast mer tid med mamma och pappa skulle jag nog ha. En stressig eftermiddag i Stockholm bjuder inte på så mycket kvalitetstid. hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar