status just nu

Hur laddad som helst stängde jag dörren imorse, la på bra musik i ipoden och stegade mot cykeln. Så kom jag på att jag glömt träningsskorna. På samma gång kom jag på att jag inte hade nyckeln till lägenheten heller.
Note to self: väcker man sambon med många pling på dörrklockan pga av klåperi före klockan 7 på morgonen får man ingen godmorgonpuss fast man frågar snällt.

Skönt pass på gymmet ändå. Det blev knäböj i smithmaskin, benpress, baksida lårcurl, utfall med kettlebells och höftlyft med fötterna på stepbräda och viktplatta. Möra sköna benmuskler efter det kan jag säga!

Måndag: bodycombat. Check!



Tisdag: kettlebells (instruerar) och taekwondo


Onsdag: Styrketräning före jobb. Bodycombat? Fortfarande frågetecken kring det...
Torsdag: oklart. Kanske styrketräning hemma. eller så tränar jag inte alls.

Fredag: CXWORX som morgonpass och Bodycombat efter jobbet (intruerar)

Lördag: -

Söndag: Nunchakuträning och taekwondo.

2 kommentarer:

  1. Vet du din blogg funkar. Får alltid extra lust att träna när jag går in här.

    SvaraRadera
  2. Ååå!! Jaa! Va roligt Anne! :D

    SvaraRadera