Mina ben och jag


Förra onsdagen när jag tränat klart fick jag frågan av gymkollegan om jag varit och pysslat om mig själv. Tyckte det var ett fint uttryck. För det är det man gör när man tränar. Pysslar om sin sig själv: kroppen, hälsan och ens mentala välbefinnande.

Strax ska jag pyssla om mina ben lite..Jag sitter här och mumsar på god gröt och dricker min morgonkaffe.
Förstår inte logiken att jag har oerhört svårt att komma mig upp ur sängen för det mesta (speciellt i höst har det varit stora problem) men direk jag planerat att faktiskt stiga upp tidigt så går det hur bra som helst. Fattar ingenting?


Det var lätt också på det sättet att jag har sovit ganska oroligt inatt plus att postutdelaren lät som att hon/han höll på trycka in ett helt tidningsförlag genom brevinkastet tidigare imorse. Inte mitt jävla fel att du valt fel jobb?!

Nå, nu är vi up and running iaf! Älska gymmorgnar. Lite folk i gymmet och sen får jag sitta och njuta i bastu efteråt!


Benen på bilden är inte samma ben som i inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar