Hängbuken

Minns ni tröjan (det var ett inlägg den här veckan så ni MÅSTE ju det...). Den kom idag. Den var fin - förutom att det ser ut som att jag har en platt hängbuk i den. Hur jag än sträckte på mig, placerade om den osv.. nej. går fett bort.
Att Elin Klingor kan ha dylik tröja på sig förstår man ju. Fysisk omöjlighet att såna kunde ha hängbuk. Jag däremot.. kommer inte undan med det lika lätt.
Skönhetstips från Jenny: ha inte kläder på dig som ger dig hängbuk.


Men vi gråter inte för det! Shopping på nätet är alltid en win-win situation. Nu får jag skicka tillbaka eländet och är 70 euro rikare igen!

2 kommentarer:

  1. Äh! Nu tycker jag att du överdriver lite Jenny :)

    SvaraRadera
  2. haha! Klart jag gör Tomas. Man måste det så man fattar att skicka tillbaka ett plagg man inte är nöjd med.
    Men bilden visar inte problemet så tydligt heller.. jag hade dessutom 2 vittnen som instämde på det hela så det var inte bara mitt påhitt. ;)

    SvaraRadera