facebook-profilen

En kär väninna fick nog idag och påpekade att nu är det banne mig dags för mig att byta profilbild på facebook. Såhär kunde det inte pågå längre.  Motiveringen var väl att det finns mycket finare bilder på mig än denhär:


Jag är ju inte den som är den. Jag kan ta emot konstruktiv kritik och ändra mig om det krävs. Det kanske finns andra som gråter över det här än min fina arga vän. Så nu har jag funderat jag kring dessa två:



De är väldigt lika - men på nåt sätt känner jag att ena är mer korrekt än den andra. Hmm.

2 kommentarer:

  1. Tjejen på nedersta bilden ser rent ut sagt skrämmande ut. Henne vill jag inte träffa i en mörk gränd.

    Skämt åsido, du är alltid snygg!

    PS. Fungerar bara om du läst kommentaren i inlägget nedanför.

    SvaraRadera
  2. Jamen det hade jag Jill! Så ditt skämt funka! :D haha!

    SvaraRadera