...

Det är tungt att ta en dagstripp till Åbo. Jag kunde lika gärna ha druckit tequila och dansat hela natten igår. Så har känslan varit idag. Totalt slut. Jag sov bort halva eftermiddagen - det var så skönt!

Vi steg alltså upp igårnatt klockan 02.10 och körde till Långnäs. Hoppade på färjan och sen var det väckning kl 07.00. Sen kom vi hem just före klockan två inatt. I åbo var det dessutom full rulle med tre träningar osv...

Nu ska jag packa tränignsväskan. Jag SKA till gymmet imorgonbitti. Det ni! Tror ni jag fixar det?
Jag ska vara provkanin till ett studieprojekt min sambo har. Jag ska ha en suunto-mätare på hela dagen . Det ser ut som ett vanligt bälte till en pulsklocka. Jag ska ha på den hela dagen och så samlar den upp en massa fakta. Det är återhämtningen som ska studeras och för att få lite häftigare resultat så lägger vi in två träningar imorgon: ett styrketräningspass och sen bodycombat.

Men nu är det Pan Am. Tittar ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar