klant-wang

Jag är inte känd för att vara den oklantigaste människan på jorden. Min sambo har ett öknamn på mig och jag kan lova er att han använder det dagligen.

Med den bakgrundsfaktan berättar jag följande
:
Häromdagen plockade jag tvätt ur tvättmaskinen. När hälften av tvätten var ute såg jag den.. "NEEEEEEEEEEEJ!! den ska inte inte inte vara här" var tanken. Där bland allt annat låg min nya fina gråa t-shirt från Alexander Wang. Den som enligt anvisningarna skulle sättas försiktigt med snälla händer ner i ljummet vatten och man skulle dutta försiktigt för att sen varsamt plocka upp och försiktigt försiktigt bre ut den för att torka på plant underlag och då helst till en ljummen söderhavsbris och klassisk musik. Nu hade den istället körts på 40 grader och full centrifugering! Så tvättar Jenny minsann! !*pratar med manlig röst*

Andra Jenny lade förstås allt i en fin jämförelse: "ja, det är som att du skulle ha tagit kristallglasen och slängt dom in i diskmaskinen helt enkelt".

Nå, ingen större skada skedd. Den har bara blivit liiite mindre.

2 kommentarer:

  1. Shit happens! RIP t-shir från Alexander Wang. Jag har förresten tvättat kristallglas i diskmaskin och de tog ingen skada alls :D

    SvaraRadera
  2. Den lever fortfarande Jill! Jag använde den idag. :)

    Bra att de klarar diskmaskinen. Men du kastade väl inte in glasen va ? ;)

    SvaraRadera