gnäll

Det fungerade inte att shoopa till den här dagen. Jag är helt slut. Undrar om jag håller på blir sjuk? Jag hoppas verkligen inte det. Jag är nog bara trött.

I vanliga fall botar jag måndagströttheten med ett bodycombatpass och det brukar ALLTID rädda mig. Nu har jag bytt bort det idag och då slutar det såhär istället: Måndagsdepression.

Vi ska kanske på bio nu. Cowoys and Aliens. Kanske det räddar det här?
Btw: gjorde också en sån apomelett till middag så vi slängde bort den. Så lyckad är den här dagen.
Ja! Så fick jag just veta att jag borde ha fått nyaste ELLE med posten idag. Så jag är ELLE-lös också.

Nå. Jag lovar att vara tillbaka fit for fight imorgon! Då är det muntrare tongångar här. Promise, cross my heart and whatever...


foto från en bättre dag:

1 kommentar:

  1. Man kan inte alltid vara på topp. Så enkelt är det. tyvärr fast man sku vila.

    SvaraRadera