Nej hörni

Börjar det inte vara dags att köra igång lite morgonträning snart?

Jag sitter och är lite småavundsjuk på dom som är med i bootcampgruppen på Avancia. Deras första morgonpass är snart förbi. Varje fredagmorgon i 6 veckor framöver står de redo för fight 06:15! Jag känner riktigt i magen hur avundsjuk jag är!
Det är nåt speciellt att vistas utomhus tidigt på sensommar/höstmorgnar. Det är varmt i luften, mörkt och doftar gott...

Om två veckor blir det att införa morgonträning på onsdag och fredag igen! Nästa vecka har jag inte tid - då har jag aktiviteter som slår vilket bootcamp som helst. Men mer om det sen.


Bra saker med idag förutom det självklara att det är fredag:
- Agent andra Jenny har förhoppningsvis kommit ihåg att ta hem nya Fitness Magazine åt mig från Sverige.
- Jag ska på bio! ÅÅå va härligt när vi har bio på den här holmen igen! Bridesmaids! Enligt säkra källor som min syster lär den vara dunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar