klart!

Yes! Det var roligt! Nu efter en ordentlig upptvättning - måste ju va fin när man far till storstan (måst kom ihåg att lacka tånaglarna ännu) så sitter jag och njuter av resterna av dagens middag.

Så himla roligt att läsa värmande ord på facebook från kvällens deltagare som gillade passet. *gillar*  Bra!! Då kan vi köra flera "deluxe"-pass när vi vet att det uppskattas. Det här passet som vi plockat ihop idag måste ha aktiverat magmusklerna mera än den vanliga 48:an för det sved mera i magmusklerna vid styrkelåten idag än vad det brukar.  Bra grej!

Nu återstår det att packa ner allt jag plockat fram. Tänkte rekordtid på packningen så jag slipper skiten. Hata att packa. Denhär gången är det ganska lätt i och för sig: alla rena träningskläder jag hittar i garderoben typ.



Ta ta mina bästa marklars!





1 kommentar:

  1. Fler "deluxe" pass i vår värld säger jag :) Och det känns i kroppen idag, längtar efter morgondagen då det känns ännu mer!

    SvaraRadera