hemmagymmet

Dagens bodycombat var ett riktigt superpass! Om jag får säga det själv...? Iallafall kändes det bra idag - jag var fokuserad och kände att jag hade kontroll. Dessutom var deltagarna riktigt glada idag. Sånt är roligt! Jag hoppas andra hade lika roligt som jag.

Efter passet cyklade jag hem och körde lite marklyft med de nya kettlebells jag ...*harkel* min sambo menar jag.. köpte i helgen. Samt försökte mig på lite chins på vårt lilla supergym vi handlade på Stockmanns när vi var i Helsingfors sist. Jag kan ju avslöja att jag inte klarar av en halv ordentlig chins ännu - men skam den som ger sig. Övning ger träning som vi brukar säga.

Nu ska jag ge uppmärksamhet åt han jag bor med och gosa framför teven. En thaiboxningsfilm står på schemat. .. och mat förstås!


1 kommentar:

  1. Oh Yeah! Roligt och svettigt var combaten... den perfekta starten på veckan!

    SvaraRadera