Godmorgon!


Hej marklars!
Klockan är sju och här sitter jag och fotar mig själv. Normalt bloggbeteende that is...

Idag är det kettlebells direkt efter jobbet. Blir bra det. Därefter hem och ät (jag har beställt mat av sambon) och kort därefter dra iväg på taekwondoträning. Tisdagarna kommer att bli tuffa i höst alltså - men det är ändå såna skitdagar så lika bra att ha fullt ös där så de går snabbt. Fattar inte folk som gnäller på måndagar - när tisdagar är dubbelt värre.

Va har ni på träningsschemat idag då?

5 kommentarer:

  1. God morgon! Idag är det vila på schemat. MEn ska sitta i bil fram och tillbaka till Tamerfors. Ska och shoppa med Sofia till Ideapark! Att shoppa är oxå tungt ibland. ;)

    SvaraRadera
  2. Shoppa är jättetungt! Bäst att du värmer upp höften lite före så du inte drabbas av belastningsskador! :D

    SvaraRadera
  3. Tack för "piraterna" igår!! hur mycket får man gilla den Combatlåten :) Idag blir det en joggingrunda, gymet har paus från mig idag!

    SvaraRadera
  4. Jag tog en vilodag/vilokväll idag/ikväll då jag har en del som måste fixas (nej det är ingen ursäkt). Annars hade jag tänkt mig spinning och core.

    SvaraRadera
  5. C-Stina: varsågod! Jo, tyckte det räckte med drummer boy nu en stund. Jag borde också jogga - med tanke på att jag ska springa halvmaraton snart...:/

    Tomas: Vilodag ska man ha. Det behövs inga ursäkter emellanåt. ;)
    I lördags hade jag tänkt träna - men så vakna jag och tänkte "screw that"! :D

    SvaraRadera