Ninjutsuträning


Alltså. Det fungerar inte det här. Så mycket att blogga om, semester har man och ändå inte tid att blogga. Fast det gör inget. Jag har redan kommit i det stadie i semestern att jag glömt vilken dag det är. Vi har ingen stress här. Förutom att jag ska hinna tvätta kläder tills avfärd mot pampaslandet imorgon.

Detta har hänt :
I helgen har vi haft besök från fastlandet. Jag har tagit personligt rekord i att prata finska. Michael och Lisa var här och lade lite ninjutsu på tillvaron. De var för övrigt übertrevliga människor. Sånadär som man är helt varm i själen sen när de åkte hem. Hoppas de dyker upp flera gånger. De höll en träning åt Mariehamns taekwondoklubb igårkväll.
Foton bjuder vi på  i taekwondobloggen. Läs!

1 kommentar:

  1. JA jag tycker nog att du bloggar alltför lite... har ju fått vänta hur många dagar som hellst.

    SvaraRadera