Framme

Nu sitter jag här hemma hos mamma och pappa i vardagsrummet. Landade för nån timme sen. Jag är ensam hemma, mamma jobbar, pappa är på golfkurs och lillebror har åkt till Dragsvik. Lilla lilla Anton...

Det var självmordstungt att åka viking line igår. Det har blivit för mycket av det goda den senaste tiden. När två timmar har gått är det ÄNNU tre timmar kvar - man orkar knappt... sen att veta att det är 4 timmars bilåkande efter det så underlättar inte. Fast, onödigt att tänka mer på det nu. Jag är ju hemma nu.


Mera blogg sen. Ska på 30-års kalas hos en älskling vid andra sjön ikväll. Har förutsättningar för att bli en väldigt fin kväll. Hoppas så många paranoidgalningar till vänner som möjligt dyker upp. Saknaden är stor.

Vad ska jag göra nu då? Jag tror bestämt jag ska ta en liten promenad till mommos. Ja, det blir bra.

4 kommentarer:

  1. 4 timmar Åbo - Hirvlax med bil, då gick det ganska hårt :)

    SvaraRadera
  2. Kära tomas. Vi körde bara till vasa. :) och ska jag va ärlig så tog det väl 4,5 h. ;)
    Fast, vi höll nog hastigheten enligt skylten - höll oss inte under så ofta.

    SvaraRadera
  3. Kära Jenny! Nå då så... 4,5h till Vasa är något helt annat än 4h till Hirvlax. Här är vi petnoga serrö... :)

    SvaraRadera