Jill på turné

I tisdags var hon i Vasa och hälsade på Liza. Idag var det min tur att ha den äran! Jag och Jill har inte träffats tidigare utan bara kommunicerat via våra bloggar. Kul att träffas IRL som dom där yngre säger.
Vi fick ca 1,5 h i Mariehamn idag. Inte mycket - men jag hann iallafall tvinga i henne en ålandspannkaka med svinskonkräm och visa henne skoutbudet och en bokhandel.
Jill var förstås jättetrevlig. Som förväntat! Hon lovade att hon skulle komma till Åland på cykelsemester sen.. visst var det så Jill?


...vad jag har för min på gång vet jag inte. Men Jill blev ju fin iaf!

2 kommentarer:

  1. Javisst, cykelsemester till Åland står på min To-Do lista, när jag får det gjort är en annan femma. :) Tusen tack för rundturen, och pannkakan var skitgod. Om inte annat måste jag komma tillbaka för att äta upp hela deras sortiment, den där chokladkakan och vitchokladhalloncheesecaken såg helt smarrigt ut. Om jag ska äta så mycket nästa gång får jag lov att simma till Åland för att bränna bort alla kalorier :D

    SvaraRadera
  2. Är det nu jag ska säga att jag var dit idag igen och åt en jättegod nötmarängtårta med vispgrädde och jordgubbar? :)

    Jag tror nog det räcker med att du tar cykelsemester här. ;)

    SvaraRadera