COS


I söndags var vi och besökte nya COS-butiken som öppnade i Stockholm i fredags. Den var stor och efter allt hypande på alla svenska modebloggar så var förväntningarna höga.
Butiken var stor - vi hade inte hur mycket tid i världen så jag hann inte gå igenom hela sortimentet. Snygga baskläder är väl COS kännetecken och jag kom faktiskt hem med en riktigt fin slinkig svart topp. Jag förundrades över hur många av plaggen såg ut som stora tält. Jag vet inte hur dessa kläder ser ut på - men om man inte ens känner wow när de hänger på klädhängaren är ju inte chansen stor att man väljer att prova dom överhuvudtaget. Fast bland en hel del udda plagg så fanns också mycket fint. Jag hade gärna prövat lite plagg - men kön till provrummen var ganska lång så jag orkade inte ens försöka.
Jag väntar till en bättre gång när man faktiskt kan gå runt och botanisera i hela sortimentet. De hade en hel del fina accessoarer också - köpte en fin orange kuvertväska i läder.  Very nice!

2 kommentarer:

  1. Vad fick du betala för kuvertväskan? :)

    SvaraRadera
  2. Ungefär 35 euro om jag inte minns fel. Det var inget farligt pris iaf! :)

    SvaraRadera