Hur man kommer sig på morgonträning..

Jag hade ställt klockan på 6 imorse för jag ska va på gymmet kl 7. Men när den ringde tvekade jag inte överhuvudtaget och la om den till att ringa klockan 7 istället. Orka gymma!
Nå, så kom jag på att jag hade smutsigt hår. Så det skulle betyda att jag måste ställa mig i duschen hemma när jag vaknade en timme senare - vilket resulterar i att jag säkert inte kommer mig till jobbet före halv nio. För jag orkar inte ha bråttom...
Och att tvätta håret utan att träna före känns ju som slöseri. Så efter att ha ännu funderat en stund på vad jag ska träna (olika kettlebellsövningar) tänkte jag "fuck it" och steg upp och la på kaffekokarn.

Känns bra. Nu får jag njuta i bastun innan jobbet istället.

Jenny vs. sängen: 1-0!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar