statusrapport

Nu är min lilla intensiva minisemester slut. Jag har hunnit med en hel del. Alltfrån brunch med brudarna till discobowling till att kramas med lillebror.

Ni som hänger med lite här i svängarna vet att jag går en instruktörsutbildning i taekwondo och den här helgen har vi haft närstudietillfälle 3 av 4. Det har handlat om coaching och pedagogik den här helgen och som vanligt har det varit vansinnigt intressant. Tiden har gått snabbt. Igår hade vi dessutom en fysioterapeut som föreläste 3 h om träning, rygg och höfter och muskelbalans. Jag satt och sög åt mig all info som en svamp. Älskar att lära mig allt det här!

Nu sitter jag på isabella igen. En räkmacka mättare. Imorgon börjar vi en medveten kostvecka. Hemläxa till nästa närstudietillfälle, där ett tema bland annat är kost,  är att föra mat- och träningsdagbok i en vecka.

Vi kör normalblogg från och med imorgon då. Är ni med marklars?!

2 kommentarer: