där kom det...

Jag har väntat på den. Den sjuka halsen. Helvetet. Alla runt om mig verkar vara flunssiga. Min sambo var riktigt krasslig i helgen och var och varannan kollega går och snörvlar eller sjukskriver sig.. Jag har bara lite lite känningar i högra sidan på halsen så ännu är det inte kört.. kanske? Känner mig väldigt pigg och alert annars.

Min sambo, förresten, är  bortrest för tillfället. Han har en tendens att alltid sno tandkrämen när han far nånstans så jag får stå som ett fån sen på morgon och borsta utan. Det här har vi löst nu med att vi har flera tandkrämstuber. Men vad gjorde han den här gången då? Han tog all finrexin med sig. Förstod han nu inte att lämna åt mig också ifall jag skulle bli förkyld?! *gör Marge-ljud*
Nu hoppas jag att hett roibos-te har samma effekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar