Nike BLAST!

Imorgon ska jag bli 100% earned! Om cirkus en timme tar jag bussen till Långnäs och hoppar på båten till Stockholm. Jag ska delta i Nikes träningskonvent Nike Blast. Jag har väntat sen november på det här och jag är så jävla glad att jag är frisk och pigg och får åka! Det är det här som har gjort att jag klarat av att leva trots att resten av världen åkt iväg till varmare länder. Nu ska jag få ha roligt!

Nike Blast ordnas förutom i Stockholm i Helsingfors och i Oslo. Kolla hemsidan för datum.
Det är världs- och Sverigeeliten i fitness som instruerar och drar föreläsningar. Bland annat Biggest Looser-Mårten Nylén föreläser imorgon. Och Blossom..och Petter.. och många fler föreläser under helgen. Det ska bli grymt. Enda problemet är att jag inte kommer att hinna/orka/får gå på alla pass. Jag skulle jättegärna höra på BL-Mårten.. men han föreläser när nya bodycombatpasset presenteras - och det tänker jag inte missa kan jag säga.


Jag kommer antagligen att träna ihjäl mig, så jag vill bara säga att det har varit väldigt trevligt att bloggas...

Allvarligt talat så blir det inte så mycket blogg i helgen antar jag. Men fotoutmaningen dyker upp åtminstone!

Dehär passen siktar jag på. Kan bli ändringar ännu ...

4 kommentarer:

  1. haha.. nee. Det var ju nog en buss jag tog. Hm. Bäst att ändra så jag inte förvirrar nån fler. ;)

    SvaraRadera
  2. Hur var det, hur var det? Vilket pass var bäst? Lärde du dig mkt nya saker? Är du nu 100% Earned? :)

    SvaraRadera
  3. Det var bäst! Otroligt roligt! Jag lärde mig massor - nu gäller det bara att komma ihåg allt! Jag är SÅ 100% earned! En väldigt överpositivt rapport kommer att komma så fort jag hinner! :D

    SvaraRadera