hemmaträning


 Skulle jag syssla med hemmaträning så skulle jag gå skola enligt BodyRock.
"Train with me at home and get in the best shape of your life" säger hon och ja, jag köper det.  Efter första titten kanske man inte kommer förbi den djupa urringningen och stönen när hon gör nåt tungt (det är ju faktiskt ganska småroligt)- men när den chocken lagt sig så så märker man vilka otroligt roliga träningsövningar och kombinationer den här tjejen har kokat ihop. Det är utmanade och spännande men ändå så enkelt!  Hon får det dessutom att se så lätt ut, men jag har testat några av övningarna hon gör och det är INTE lätt. 

Nej. BodyRock rockar! Genialiskt! Kolla in youtube, finns mängder av träningsklipp och hennes site bodyrock.tv.

2 kommentarer:

  1. Hehhe, hon är nog i bra skick och fin annars, men jag kan inte koncentrera mig på annat än hennes otroliga urringning.

    Nå jag kanske hatar henne lite. Jag är alltså lite avundssjuk.

    SvaraRadera
  2. hehe. Ja, hon framkallar nog nå liknande känslor hos mig också.
    Jag hörde av en vän att hon tydligen härstammar från mjukporrbranschen. Det var inte chockerande precis. ;)

    SvaraRadera