en uppsvälld strömknapp senare

Jag är lite ekologisk här och återanvänder en bild ni sett tidigare. Nu kan ni låtsas att det är min vänstra arm som ser ut sådär. För det gör den.
Så skön känsla det där.. när man får en spark precis rakt på strömknappen. Hela armen domnar bort och lillfingret och halva handen tappar känsel för att sen ha en riktigt bortdomnad känsla där man tror att 100 nålar attackerar huden. Som tur visste jag att det går om ganska snabbt. Det är det positiva med att ha varit med om det en gång tidigare... man vet vad som väntar.

Skelljamin var otroligt nära att få in en riktigt grym spark mellan benen på mig idag. Som tur så är han en duktig kampsportare som har kontroll på sina ben så jag kände hur han stannade sparken just före dödsögonblicket. Puh! säger jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar