Detox: första dagen

Ja, jag har överlevt hittills. Det har varit riktigt roligt att fixa till maten hittills. Dyrt också. Vi var och storhandlade idag - grönsaker och frukter är inte den billigaste maten kan jag konstatera.

Jag känner mig lite yr, men har bara drabbats av stor hungerkänsla en gång idag och det var före lunchen.
Min Kim visade sitt stöd genom att äta tortillas idag. Verkligen snällt av honom. Han fick faktiskt lite stödprat av Jan-Anders som var på besök med Johanna och deras dotter idag. Johanna hade detoxat en gång så Jan-Anders och Kim pratade lite om vad konsekvenserna blir. Typ dåligt humör och sånt. Jan-Anders avslöjade att man börjar lukta skit av detox - suck. Jag hade planerat att hålla det hemligt!


Maten jag ätit idag har varit väldigt god. Lunchen: sallad med grillad paprika och halloumi



Middagen bestod av tomatsalsa och stekt sparris:


Mellanmål har varit fruktsallad:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar