Det lyser en stjärna

Jag kom hem från stan idag med noll julklappar. Hm.. hur ska det här gå egentligen? Jag hade för mycket kläder på mig så jag fick värmeslag efter en minut i varje butik så jag fick till sist panik och for hem.
Julstädningen har däremot gått ganska bra. Det finns några hörn som behöver lite uppmärksamhet ännu, men sen.. Jag fick upp min julstjärna. Det var ju den jag skulle visa er.

Fråga: hur får man en pappersstjärna att va still och precis som man vill? Den är lite olydig.

Här kommer  juliga foton från idag.
Vi började dagen med julstämningspiller. Har försökt att inte överdosera...


Stjärnan! Fin visst visst?




Nu ska vi värma glöggen och lägg på en riktig julfilm. Saw 7. Efter det blir det årets första Tomten är Far Till Alla Barnen - tidernas absolut bästa julfilm.

1 kommentar: