mina byxor

Ni har säkert grubblat er gråhåriga över vad som kunde ha hänt med mina nya byxor i San francisco. Egentligen har jag redan skrivit ett inlägg om det, andra kvällen i Hawaii när jag gjorde min fruktansvärda upptäckt. Jag skrev ett inlägg, men när jag tryckte på publicera-knappen hade nån rövat bort min internetkoppling. Tur att blogger hade automatsparat! Ni får läsa det nu istället:


Jag köpte ett par jättefina vida byxor på topshop i new york Tror ni fan inte att jag glömde dom på hotellet i san francisco?!?!
grr..


Nu råkar den här resan vara full av "jenny tror hon tappat men sen om några minuter hittar hon igen"-situationer, men den här gången tror jag det är kört.

Jag tyckte verkligen om dom. hmpf.





 Jag hade av nån anledning hängt upp byxorna i hotellgarderoben i SF. Med tanke på att jag inte gjorde det med några andra plagg så gick det snabbt att glömma att städa bort dom sen tre dagar efteråt. Suck.
Men det blev en lycklig lösning på det hela iaf. Bara för att jag har en sån jättefin gullig superduper karl till sambo. När vi flög hemåt så tillbringade vi en dag i NY och då gick vi tillbaka till topshop och han köpte byxorna åt mig igen! För han tyckte jag blev så lessen när jag hade tappat dom.
Världens bästa är han. *kärlek*
Vi kom överens att det var en tidig julklapp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar