Dagens träning

haha. Ja, jag fick så jag teg. Ingen mesbörjan efter träningspausen kan man säga.

Det började lite speciellt med att cykelkedjan ville trassla ihop sig ordentligt när jag var på väg mot gymmet. Jag konsterade att det skulle ta x-antal minuter att reda ut och de minuterna hade jag inte tid med eftersom det var jag som skulle dra kvällens bodycombat. Jag la cykeln åt sidan och sprang till gymmet. Ja, jag hade över halva vägen kvar.
Svettig och fin så körde jag ett kick ass pass på direkten. Bra energi ikväll!

Sen när jag kom hem påminde min sambo om att jag skulle med på grundkursen (taekwondo) ikväll. Så dit for planerna på att lägga sig ner på soffan och slappa resten av kvällen.
Jag ska ta över grundkursen för resten av terminen från nästa vecka så det var en liten överlämningsdag idag. Det är väldigt roligt med grundkurs, så inte mig emot.
Jag var med och tränade idag, grundteknik introducerades och frontställningen behövs alltid finslipas. Sen blev det otaliga armpressar och annat skoj.
Så dagens träningssaldo lämnade på ett combatpass + ett taekwondopass. Det kommer att kännas fint imorgon. :)

NU -> sängen. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar